تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر موسسه مجمع القرآن فاطمیون شیخ شبان از ثبت نام برگزاری دوره ملی حفظ شبانه‌روزی یک‌ساله کل قرآن کریم ویژه برادران در این موسسه خبر داد .
کد خبر: ۴۸۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 04 September 2017

به‌گزارش تابناک شهرکرد- سید احمدرضا احمدی با اعلام این خبر، گفت: ثبت‌نام این دوره از اول شهریورماه جاری آغاز شده و تا نیمه شهریور ادامه دارد .

وی با بیان اینکه این دوره از عید غدیر افتتاح خواهد شد، افزود: این دوره یک‌ساله با هدف تحقق امر رهبری در پرورش حفاظ قرآنی و ترویج آموزه‌های قرآنی برگزار می‌شود .

احمدی این دوره را ویژه آقایان گروه سنی ۱۴ تا ۲۶ سال عنوان و اظهار کرد: استاد این دوره مجتبی خاکی‌نهاد، استاد و حافظ کل قرآن کریم، از شیراز است .

مدیر موسسه مجمع القرآن فاطمیون شیخ شبان با اشاره به اینکه این دوره با همکاری موسسه مجمع القرآن فاطمیون گراش فارس برگزار می‌شود، تصریح کرد: مؤسسه مجمع القرآن فاطمیون شیخ شبان شعبه‌ای از مجمع القرآن کشور در استان است که ابتدای شهریورماه جاری در شیخ شبان افتتاح شده است .

وی با انتقاد از آموزش و پرورش شهرستان بن در اجرای این دوره حفظ یک‌ساله، ادامه داد: متأسفانه این اداره حاضر به در اختیار گذاشتن مدرسه متروکه خود در شیخ شبان برای اجرای این دوره نشد .

احمدی کلاس‌های این دوره را شامل حفظ، تجوید و روخوانی و تفسیر قرآن برشمرد و عنوان کرد: امکانات رفاهی و خوابگاهی برای ثبت‌نام کنندگان در این طرح در روستای شیخ شبان مهیا شده است .

مدیر موسسه مجمع القرآن فاطمیون شیخ شبان تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره حفظ یک‌ساله قرآن کریم با شماره تلفن‌های ۰۷۱۵۲۴۴۵۴۴۵ ( داخلی ۱۰۳) و ۰۹۱۳۷۰۲۶۸۵۲ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار