تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری از امضا تفاهمنامه استقرار صنایع پوشاک در روستاهای این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 04 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در آیین امضای تفاهمنامه استقرار صنایع پوشاک در روستاهای چهارمحال و بختیاری در سازمان مرکزی برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: براساس این تفاهمنامه 720 میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان انجام می شود.
وی افزود: با استقرار صنایع پوشاک در روستاهای چهارمحال و بختیاری زمینه اشتغال مستقیم یکهزار و 550 نفر در استان فراهم خواهد شد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در این تفاهمنامه مقرر شد همکاری در تامین مالی و اجرای طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی منتخب از طریق تشکیل و راه اندازی کارگاه های روستایی انجام و با ایجاد شرکت استانی محصولات تولیدی براساس الگوی اجرایی پیوست تفاهمنامه صورت گیرد.
وی با تشریح وضعیت موجود اشتغال چهارمحال و بختیاری و اقدامات دولت یازدهم در این زمینه یادآور شد: کاهش هزینه سرانه اشتغال در کشور باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اجرای این تفاهمنامه در دوره دو ساله و با هدف تجهیز و تقویت کارگاه های روستایی تولید پوشاک، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی صورت می گیرد.
در نشست امضای تفاهمنامه استقرار صنایع پوشاک در روستاهای چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر صنعت معدن و تجارت، مدیرعامل بانک کشاورزی کشور، سومبات هاکوپیان رئیس هیات مدیره انجمن صنایع پوشاک ایران حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار