تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: این دانشگاه در فهرست موثرترین دانشگاه‌های مهندسی جهان نیز شناخته شده است و بنابراین این دانشگاه یک دانشگاه در تراز بین‌المللی محسوب می‌شود و وزرات علوم، تحقیقات و فناوری موافقت کرده است که از مهر ماه سال جاری این دانشگاه، دانشجوی غیر ایرانی جذب کند.
کد خبر: ۴۸۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 04 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- شایان شامحمدی اظهار کرد: دانشگاه شهرکرد جهش چهار پله‌ای در رنکینگ دانشگاه‌ها داشته است و در حال حاضر در فهرست دانشگاه‌های یک درصد برتر دنیا از نظر کیفیت علمی قرار گرفته است.
وی افزود: این دانشگاه در فهرست موثرترین دانشگاه‌های مهندسی جهان نیز شناخته شده است و بنابراین این دانشگاه یک دانشگاه در تراز بین‌المللی محسوب می‌شود و وزرات علوم، تحقیقات و فناوری موافقت کرده است که از این پس این دانشگاه، دانشجوی غیرایرانی جذب کند.
رئیس دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: دانشگاه شهرکرد آمادگی دارد در تمام رشته‌هایی که متقاضیان ثبت نام کنند، دانشجوی غیر ایرانی بپذیرد.
شامحمدی با اشاره به اینکه این امر یک پیشرفت برای دانشگاه است، اظهار کرد: از مهر ماه سال جاری این پذیرش صورت می‌گیرد.
وی در خصوص افتتاح سر درب دانشگاه شهرکرد به همراه بلوار متصل به آن و محوطه‌سازی در فضای دانشگاه که در حال احداث است، خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده است برای این امر چهار میلیارد تومان است و احتمال داده می‌شود تا پایان مهر ماه امسال بهره‌برداری شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار