تابناک چهارمحال وبختیاری- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری گفت: عدم وصول مطالبات مشکل عمده سیستم بانکی است و این موضوع باعث عدم رغبت این سیستم در حمایت ازسرمایه‌گذاران شده است .
کد خبر: ۴۸۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 03 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد-  احمدرضا صباغی در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مطالبات معوق بانک‌ها، به تنهایی مشکل فراروی نظام بانکی نیست بلکه یک مشکل بزرگ در اقتصاد جامعه است.

وی عدم وصول مطالبات بانکی را مشکل عمده سیستم بانکی دانست و گفت: این موضوع نیز باعث عدم رغبت سیستم بانکی در حمایت از سرمایه‌گذاران شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان گفت: سیستم بانکی با مسائل و مشکلاتی مواجه می‌شود که حل و فصل آن نیاز به مشارکت مردم دارد.

صباغی با اشاره اینکه از امروز نرخ سود بانکی تغییر کرده است، تصریح کرد: نرخ سود بانکی کوتاه مدت و بلند مدت از امروز به ترتیب با سود 10 درصد و 15 درصد محاسبه خواهد شد.

وی اظهار کرد: بانک‌ها همواره همگام با سیاست‌های دولت و اقتصاد مقاومتی در اشتغالزایی، تهیه جهیزیه و کمک ازدواج و ساخت مسکن، مدرسه، مسجد و امور عام‌المنفعه مشارکت دارند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان خاطرنشان کرد: بخشی از موفقیت‌هایی که امروز در استان شاهد آن هستیم مرهون همکاری و مشارکت سیستم بانکی است و نیاز است با نقد منصفانه، موانع پیش روی آن را مرتفع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار