تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طی پنج ماه ابتدای سال جاری تعداد طلاق‌های ثبت شده در استان 464 مورد بوده است، گفت: آمار طلاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15.9 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۴۸۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 02 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- محمدعلی رفیع‌پور با اشاره به اینکه در پنج ماه ابتدای سال جاری 9 هزار و 73 مورد ولادت در استان به ثبت رسیده است، اظهار کرد: از مجموع ولادت‌های ثبت شده، پنج هزار و 110 مورد در نقاط شهری و سه هزار و 963 مورد مربوط به نقاط روستایی بوده است.

وی افزود: از مجموع ولادت‌های به ثبت رسیده، چهار هزار و 718 ولادت مربوط به نوزاد پسر و چهار هزار و 355 ولادت مربوط به نوزادان دختر بوده که به طور متوسط در هر ماه یک هزار و 814 نوزاد در استان متولد شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان گفت: یشترین نام‌های انتخابی در میان پسران امیرعلی، محمدطه، امیرحسین و ابوالفضل و نام‌های انتخابی در میان دختران فاطمه، زهرا، یسنا و رها بوده است.

رفیع پور با اشاره به اینکه طی این مدت تعداد ازدواج‌های ثبت شده در استان سه هزار و 823 مورد بوده است، تصریح کرد: از این تعداد سه هزار و 210 مورد در نقاط شهری و 613 مورد در نقاط روستایی به ثبت رسیده که به طور متوسط در هرماه 764 ازدواج در استان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تعداد طلاق‌های ثبت شده 464 مورد بوده است، خاطرنشان کرد : از این تعداد 409 مورد مربوط به نقاط شهری و 55 مورد در نقاط روستایی به ثبت رسیده که نسبت به مشابه سال گذشته 15.9 درصد کاهش یافته است.

وی گفت: طی پنج ماهه امسال یک هزار و 594 تعداد مورد فوت در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5.1 درصد کاهش داشته است.

رفیع‌پور ادامه داد: از مجموع فوتی‌های ثبت شده 882 مورد مربوط به مردان و 712 مورد مربوط به زنان بوده که 969 مورد در شهرها و 625 مورد در روستاهای استان به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار