تابناک چهارمحال وبختیاری- مجتمع سرگرمی، تفریحی، ورزشی و چندمنظوره آپاما هفشجان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.
کد خبر: ۴۸۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 30 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- بهمن عسگری سوادجانی اظهار کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت سه هکتار احداث شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: زیربنای این مجتمع گردشگری 9 هزار و 760 مترمربع است که زمینه اشتغال 50 نفر را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای فاز نخست این مجتمع چهار هزار متر مربع با اشتغال 18 نفر است، گفت: فاز دوم نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

عسگری با اشاره به اینکه مجموع سرمایه‌گذاری این مجتمع 250 میلیارد ریال است، تصریح کرد: برای فاز نخست آن 90 میلیارد ریال هزینه شده که 30 میلیارد ریال آن از محل تسهیلات اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی کاربری فاز نخست این مجتمع گردشگری را سرگرمی و تفریحات آبی؛ و برگزاری همایش‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، کمپینگ‌های اقامتی را کاربری فاز دوم این مجتمع گردشگری عنوان کرد.

عسگری در ادامه در آیین افتتاح مجموعه گردشگری – اقامتی هفشجان، اظهار کرد: این مجموعه با هدف توسعه گردشگری استان راه‌اندازی شده که زمینه اشتغال 50 نفر را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه احداث این مجموعه از سال 95 آغاز شده است، گفت: فاز اول این مجموعه شامل اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی و سفره‌خانه‌های سنتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار