تابناک چهارمحال وبختیاری– استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دولت یازدهم 108 هزار میلیارد ریال طرح در این استان بهره برداری قرار گرفت یا گلنگ زنی شد.
کد خبر: ۴۸۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 27 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در جمع مردم شهر دشتک شهرستان اردل همزمان با هفته دولت تاکید کرد: بهره برداری از مرحله نخست فولاد سفیددشت، ورق تاراز، راه اندازی کارخانه چادر مشکی بعد از 24 سال، آغاز عملیات اجرایی دهکده المپیک گردشگری، شروع ساخت آهک هیدراته، تصویب راه آهن اصفهان – شهرکرد – اهواز از مهمترین طرح های دولت یازدهم بوده است.
به گفته وی، ارتقای جاده ها و حفر تونل های متعدد برای خرج استان از بن بست، تحول در بخش آموزش عالی، ایجاد افزون بر 43 هزار شغل جدید، ارتقای وضعیت بهداشت و درمان، بهبود وضعیت اقتصادی و رشد شاخص های توسعه ای در حوزه های مختلف از مهمترین اقدامات دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری بود.
وی گفت: ایجاد وحدت رویه، تعامل و همکاری مطلوب به دور از هرگونه نظر سیاسی و شخصی بین مسئولان و قشرهای مختلف چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه ای استان در بخش های مختلف ایفا کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم مشکلات زیادی مانند تحریم ها، اعمال قطعنامه های ظالمانه، تورم و ضعف اقتصادی در کشور حاکم بود که این مهم در چهار سال گذشته مدیریت، کنترل و حتی رفع شده است.
وی یادآور شد: در این مدت ،دولت در گفتمان های بین المللی، طرح تحول سلامت، اجرای طرح های بزرگ اقتصادی به ویژه در حوزه نفت و گاز منشأ خدمات فراوانی در کشور و چهارمحال و بختیاری شد.
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: شوراهای اسلامی می توانند در دولت دوازدهم با همفکری و حرکت قوی خود مسئولان را در رفع مشکلات موجود کمک و از کج سلیقگی و تنگ نظری در بخش های مختلف جلوگیری کنند.
وی افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری قانون را ملاک خود قرار داده اند و در اختلاف های احتمالی به واقعیت ها می پردازند و به تعصبات بیجا دامن نمی زنند.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: با این اقدام می توان به راحتی شرایط دستیابی به اهداف مربوط به پیشرفت همه جانبه و پویا را فراهم کرد.
وی یادآور شد: در دولت یازدهم تحول بزرگی در آبرسانی،برقرسانی، گازرسانی، خدمات بهداشتی و درمانی، رشد شاخص های عمرانی و رونق اقتصادی ایجاد شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در این مدت با استفاده از توان بخش خصوصی و بهره گیری از مشارکت آنان در طرح های مختلف به ویژه در حوزه کشاورزی وضعیت شهرستان اردل متحول شد.
وی گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام و اجرای پروژه های مورد نیاز جدید چهارمحال و بختیاری و شهرستان اردل جزو برنامه های اولویت دار دولت دوازدهم محسوب می شود.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: رعایت توازن منطقه ای و اجرای آمایش سرزمین در چهارمحال و بختیاری از مهمترین خواسته های استان در چهار سال گذشته بود.
وی افزود:دولت یازدهم در این مدت توزیع مدیریت، اعتبارات، امکانات و طرح های مختلف را مورد توجه جدی قرار داد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به منظور تسریع در اهداف توسعه ای، مدیریت ارشد این استان در دولت یازدهم 176 سفر شهرستانی، بخشی و مناطق محروم انجام داد که منجر به یکهزار و 45 مصوبه شده است.
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: تلاش برای جذب جدی سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری باید در دستور کار مسئولان دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:شهدای عرصه های مختلف جمهوری اسلامی ایران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی، ترورها، بمب گذاری ها، فاجعه منا و مدافعان حرم حق بزرگی بر گردن مردم، مسئولان و قشرهای مختلف کشور دارند.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته خدمات بسیار زیادی را برای اعتلای میهن اسلامی ایران ارائه داد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن 1357 وضعیت تحصیلی، آموزشی، امکانات، تجهیزات، بهداشت، درمان، زیرساخت ها و غیره در بخش های مختلف کشور و چهارمحال و بختیاری مناسب نبود.
همزمان با سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان اردل 39 طرح در این شهرستان با 298 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار ملی و استانی و اشتغالزایی 107 نفر افتتاح و کلنگ زنی شد.
شهرستان اردل در 90کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار