تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل و راه اندازی بیمارستان 220 تختخوابی بروجن 80 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و مطابق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال بهره برداری می شود.
کد خبر: ۴۸۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 22 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم قاسمی اعلام کرد: اعتبار لازم برای تکمیل و راه اندزای بیمارستان در اعتبارات سال جاری پیش بینی شده است.
به گفته وی، پروژه احداث بیمارستان بروجن با ظرفیت 239 تخت 94درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
قاسمی تصریح کرد: بیمارستان بروجن در 39 هزار و 100 مترمربع مساحت و 16 هزار و 528 مترمربع زیربنا در حال ساخت و تا پایان امسال بهره برداری می شود.
به گفته وی، بیمارستان بروجن در 9 بخش تخصصی داخلی و جراحی زنان و مردان هر کدام با 56 تخت، بستری زنان و زایمان با 38 تخت، بستری کودکان با 36 تخت ، اورژانس با 20 تخت، I.C.U با 12 تخت، C.C.U با 8 تخت، N.I.C.U با 5 تخت و P.C.C.U با 8تخت فعال می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال پبا تخصیص 100 میلیارد ریال از اعتبارات ملی بدهی پیمانکار پرداخت و عملیات اجرایی طرح سرعت گرفت.
قاسمی میزان اعتبارات هزینه شده برای اجرای بیمارستان بروجن از ابتدا تاکنون را 410 میلیارد ریال عنوان کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سرعت بخشی به عملیات اجرایی و تکمیل و تحویل بیمارستان های مالخلیفه، کوهرنگ و بروجن را قابل تقدیر دانست.
گودرز امیری گفت: با توافق با شهرداری بروجن برای احداث جاده دسترسی به این بیمارستان 7 میلیارد ریال عوارض به شهرداری بروجن پرداخت شد.
بنابراین گزارش، عملیات ساخت بیمارستان بروجن در یک بلوک 6.5 طبقه ای از سال 87 آغاز شده است.
این بیمارستان دارای بخش های کودکان، زنان و زایمان، بستری، ای سی یو، سی سی یو، اتاق عمل، آزمایشگاه و درمانگاه است.
شهرستان بروجن با حدود 121 هزار نفر جمعیت و مرکز آن در حدود 60 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار