تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت 330 پروژه در این استان به‌بهره‌برداری و عملیات اجرایی 56 پروژه آغاز خواهد شد .
کد خبر: ۴۸۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 21 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- گودرز امیری اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 330 پروژه در این استان با اعتبار 300 میلیارد تومان به‌بهره‌برداری و عملیات اجرایی 56 پروژه با اعتبار 120 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی افزود: با افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها یک هزار و 216 فرصت شغلی در استان ایجاد خواهد شد.

امیری تصریح کرد: این طرح‌ها در بخش‌های عمرانی، گازرسانی، کشاورزی، برق‌رسانی، ورزش و جوانان، آب آشامیدنی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، آموزشی و بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 22 هزار و 500 واحد مسکن مهر بایستی به متقاضیان این واحدها در استان واگذار می‌شد، تصریح کرد: از این تعداد هشت هزار واحد در دولت‌ دهم و 14 هزار واحد در دولت تدبیر و امید افتتاح و ‌بهره‌برداری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ادامه افزود: مابقی واحدهای مسکن مهر به علت اختلافات تعاونی‌های مسکن مهر و ارجاع پرونده‌هایی در این خصوص به مراجع قضایی تا کنون افتتاح نشده‌اند و با رفع اختلافات، مابقی نیز تا پایان سال جاری افتتاح خواهند شد.

امیری افزود: در هفته دولت سال جاری حدود 56 دوربین سرعت‌سنج و ثبت تخلف با اعتبار 56 میلیارد تومان در نقاط حادثه‌خیز استان نصب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی است تا مردم با مشکلات پیش روی دولت آشنا شوند و تعاملی سازنده میان مردم و مسئولان در راستای رسیدن به اهداف نظام شکل گیرد.

امیری با اشاره به افزایش تعداد گردشگران در استان، تصریح کرد : طی فعالیت دولت تدبیر و امید تعداد خانه‌مسافر و هتل‌های گردشگری به ترتیب به 10 و 100 مورد رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود : در دولت تدبیر و امید شاخص گازرسانی در چهارمحال و بختیاری از 83.5 به 94.5 درصد ارتقاء یافت.

وی اظهار کرد: مقررشد پرواز تهران – شهرکرد – عسلویه، تهران – شهرکرد – کیش و تهران – شهرکرد – کویت برقرار شود.

وی گفت: در آینده نیز پرواز شهرکرد – نجف برقرار و پروازهای شهرکرد - تهران و بالعکس و شهرکرد – مشهد و بالعکس نیز بیشتر می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افتتاح کارخانه حجاب، ساماندهی فولاد سفیددشت، فولاد تاراز، پشرفت 75 درصدی پتروشیمی لردگان و کارخانه فولاد، تأسیس ۱۲۰کیلومتر شبکه فاضلاب، پوشش‌دهی ۱۳ شهر به شبکه فاضلاب، احداث 210 کیلومتر بزرگراه و افتتاح پروژه‌هایی با ارزش ریالی سه هزار و 400 میلیارد تومان را از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید در استان برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار