مدیر‌عامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر‌عامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز جامع سلامت شهری و کلینیک تخصصی دندانپزشکی شادروان هادی‌پور بروجن تا‌کنون پیشرفت 100 درصدی داشته است.
کد خبر: ۴۷۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 15 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد، عباس قادری طی بازید مشاور وزیر و دبیر مناطق کمتر‌ توسعه‌یافته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پروژه‌های بهداشتی شهرستان بروجن اظهار کرد: مرکز جامع سلامت شهری و کلینیک تخصصی دندانپزشکی شادروان هادی‌پور بروجن با زیر‌بنای یک هزار و 200 متر مربع با صرف 300 میلیون تومان اعتبار از آورده خیر و مابقی از محل اعتبارات پروژه‌های مصوب سفر وزیر بهداشت به چهارمحال و بختیاری هم اکنون با 100 در پیشرفت فیزیکی آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: مجموعه مرکز خدمات جامع سلامت، کلینیک بیماری‌های رفتاری، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی 115 و خانه پزشک امام سجاد (ع) بروجن از پروژه های خیری دیگری است که هم‌اکنون با حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

مدیر‌عامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امید است این پروژه نیز با تأمین اعتبارات مورد نیاز مازاد بر آورده خیر،‌ طی 3 ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

قادری اضافه کرد: آزمایشگاه مرکزی و مرکز مشاوره قبل از ازدواج بروجن از جمله پروژه‌های بهداشتی خیری بود که سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفته و با توجه به خدمات شایان و قابل توجه به لحاظ کمی و کیفی که به مردم شهرستان‌های بروجن، لردگان و اردل ارائه می‌نماید ضمن ارتقای خدمات، افزایش رضایت‌مندی بیماران را به دنبال داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار