رئیس دانشگاه شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه شهرکرد از افزایش هفت برابری سرعت اینترنت در دانشگاه شهرکرد خبر داد و گفت: تمام خوابگاه‌های این دانشگاه به اینترنت مجهز شده است.
کد خبر: ۴۷۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 15 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- شایان شامحمدی اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در خصوص فراهم شدن زیر ساخت‌ها در دانشگاه شهرکرد انجام شده که با این اقدامات، اعتبارات دانشگاه سه برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره به کارهای پژوهشی و آموزشی این دانشگاه، تصریح کرد: این دانشگاه در بحث پژوهشی با تصمیماتی که اتخاذ کرد، توانست با 1.5 برابر کردن اعتبارات پایان‌نامه‌های دانشجویی و تعریف طرح‌های مسئله محور، موجبات رونق پژوهش را فراهم کند.

شامحمدی با اشاره به اینکه در سال گذشته رنکینگ این دانشگاه جهش یافت، گفت: در سال جاری دانشگاه شهرکرد به عنوان یک درصد دانشگاه‌های برتر جهان شناخته شد.

وی احداث یک باب خوابگاه دانشجویی دختران به ظرفیت 500 نفر و اتمام آن تا مهر‌ماه سال جاری و بهره‌برداری از دیگر خوابگاه با ظرفیت 500 نفری برای دختران در سال آینده را از برنامه‌های عمرانی این دانشگاه عنوان کرد.

شامحمدی با اشاره به وجود خوابگاه‌های دانشجویی استیجاری در فارسان، تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده با اولویت قرار دادن این مهم، خوابگاهی برای دختران در این دانشگاه ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه پهنای باند اینترنت دانشگاه در سال 93، 30 مگابیت بر ثانیه بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرعت اینترنت تقریبا هفت برابر شده و تمام خوابگاه‌های این دانشگاه به اینترنت مجهز شده است که امید است تا مهر ماه سال جاری به 200 مگابیت بر ثانیه برسد.

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: طی سه سال گذشته و در زمینه کارهای عمرانی 30 هزار متر مربع از فضاهای رفاهی آموزشی که 50 تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته به اتمام رسیدند و بیش از 40 میلیارد تومان صرف تکمیل این فضاها شد.

شامحمدی خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه چهارمحال و بختیاری منطقه پرآبی محسوب می‌شود، متاسفانه چند چاه دانشگاه خشک شده که طرح تصفیه پساب از طریق این دانشگاه در دست اقدام است و با تخصیص اعتبارات تا پایان سال جاری، امید است این تصفیه‌خانه در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه ورود خیرین به محیط دانشگاه، تصریح کرد: بیش از 15 میلیارد تومان از طریق اعتبارات خیرین برای ایجاد خوابگاه‌های دانشجویی، ساختمان مرکزی و همچنین تکمیل 50 درصد از ساختمان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از طریق این اعتبارات، در حال ساخت و ساز است.

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: از سه جنبه اعتبارات عمومی، خیرین و مقاوم‌سازی بحث عمران و آبادانی دانشگاه تحت تاثیر قرار گرفته که با مشارکت شهرداری و حمایت‌های لازم، سر درب دانشگاه نیز در حال ساخت است و پیش‌بینی می‌شود تا اوایل مهرماه افتتاح شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار