معاون اجرایی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون اجرایی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: وظیفه خبرنگاران ایجاد حساسیت لازم برای آگاهی مردم و مقابله با هجمه‌های فرهنگی است.
کد خبر: ۴۷۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 14 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهران مرادی اظهار کرد: جنگ نرم دشمن علاوه بر اینکه می‌تواند ویرانی‌هایی به دنبال داشته باشد آبادانی نیز خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که تاریخ باقی است قطعا همگی از شهدای این مرز و بوم یاد خواهند کرد، افزود: زمان جنگ نرم دورانی است که هر کسی لیاقت جنگیدن در این جبهه و قلم زدن به نفع مردم و روشنگری را ندارد.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در جلسات و فرصت‌های مختلف با تعابیر گوناگون از جنگ نرم یاد کردند، ادامه داد: ایشان در بیانات آخر خود از واژه آتش به اختیار استفاده کردند تا مردم و مسؤولان با حساسیت بیشتری مسائل فرهنگی را پیگیری کنند.
مرادی با تاکید بر اینکه سه مقوله سرعت، دقت و صحت باید در خبر وجود داشته باشد، اضافه کرد: وظیفه خبرنگاران ایجاد حساسیت لازم برای آگاهی مردم و مقابله با هجمه‌های فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه مردم و بویژه جوانان به دنبال اخبار جذاب هستند و اخباری که بر اساس واقعیت منعکس می‌شوند باعث می‌شود مردم بتوانند به مراجع خبری اعتماد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار