تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با راه اندازی مجدد یک واحد صنعتی تبدیلی و فرآوری لبنیات غیر فعال و صادرات محصولات این واحد به خارج از کشور در چهار ماه نخست امسال 350 میلیون دلار ارز عاید کشور شد.
کد خبر: ۴۷۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 14 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- طهمورث فتاحی از صادرات بیش از یکهزار تن محصولات لبنی از یک واحد صنعتی نیمه تعطیل و راه اندازی آن در سال جاری خبر داد و گفت: بیش از 20 تن شیر خام بسته بندی به کشور قطر و 60 تن محصولات لبنی به عراق ارسال شد.
وی راه اندازی این واحد صنعتی تبدیلی و فراوری لبنی را از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در راستای اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
مدیرصنایع کشاورزی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی 35 واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل صنایع تبدیلی و تکمیل آن در دولت دوازدهم زمینه بکارگیری 400 نیروی بیکار و ایجاد فرصت ضغلی برای 180 نفر فراهم شود.
به گفته وی، واحدهای تولیدی صنایع کشاورزی چهارمحال وبختیاری در زمینه تولید لبنیات، خوراک دام، طیور و آبزیان، ترشیجات، بسته بندی و فرآوری قارچ خوراکی، سردخانه، فراوری میوه و خشکبار فعالیت دارند.
هم اینک 200 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی در چهارمحال و بختیاری فعال است.
سالانه در چهارمحال وبختیاری بیش از یک میلیون و 500 هزار تن محصولات باغی، زراعی، دامی و شیلاتی تولید می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار