مسئول روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس 115 توسط همراه بیمار در جونقان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 13 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محسن ابراهیمی از ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس 115 توسط همراه بیمار در جونقان خبر داد و اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس که برای درمان یک بیمار در شهر جونقان از توابع شهرستان فارسان در چهارمحال و بختیاری اعزام شده بودند، در کمال ناباوری مورد ضرب و شتم همراه بیمار قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه یکی از تکنسین‌های اورژانس از چند ناحیه مورد آسیب واقع شده است، افزود: با توجه به اینکه نیروهای اورژانس 115 سریعا به محل اعزام شدند، اما متأسفانه هممراه بیمار در میانه راه با خودروی شخصی آمبولانس اورژانس 115 را متوقف و با چماق به تکنسین اورژانس حمله می‌کند و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

مسئول روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری با انتقاد از رفتار برخی از افراد با پرسنل اورژانس 115، گفت: هدف پرسنل اورژانس 115 خدمت و امدادرسانی به مردم است و تأخیر در رسیدن بر بالین بیمار به هیچ وجه متوجه تکنسین‌های اورژانس 115 نیست.

ابراهیمی ادامه داد: ساختار عملیاتی اورژانس در کل کشور از زمان اعلام مأموریت توسط مرکز پیام اورژانس به سمت محل حادثه بیشتر از 90 ثانیه نیست و بقیه زمان تا رسیدن به محل مربوط به ترافیک است و باتوجه به ماهیت و رسالت کاری اورژانس 115، این‌گونه خشونت‌ها باعث دلسردی تکنسین‌های اورژانس 115 می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار