تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: در دولت یازدهم 18 هزار و 500 مترمکعب آب در مخازن استان ذخیره و وارد مدار شد.
کد خبر: ۴۷۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 12 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قدرت الله بیگلری افزود: خشکسالی های اخیر در استان سبب شد تا با کاهش منابع آب زیرزمینی و خشکیدگی برخی از چاه ها مواجه شویم از همین رو طی سه سال گذشته بسیاری از مخازن موجود را پر کرده و در مواقع بحرانی وارد مدار کردیم.
وی از خشکیدگی 47 حلقه چاه تامین کننده آب شرب مناطق شهری استان طی سالهای گذشته خبر داد و گفت: دبی مابقی چاه ها نیز به 2 هزار و 400 لیتر بر ثانیه کاهش یافته است.
بیگلری با بیان اینکه در تابستان امسال، آب در هیچ یک از شهرهای استان جیره بندی نشد، تصریح کرد: قطعی های موقتی آب ناشی از تعمیر تاسیسات بوده و در برخی مناطق ممکن است به سبب افت فشار، آب به واحدهای بالایی آپارتمان ها با فشار ضعیف برسد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با این وجود پنج شهر بروجن، سفید دشت، فرادنبه، فرخشهر و کاج با تنش آبی مواجه است و تلاش شد تا با ایجاد چاه های کمکی و رفع پرتی آب، کمبود آب را در این مناطق جبران کنیم.
بیگلری، تعویض کنتورهای قدیمی را یکی از راه های مصرف بهینه آب دانست و افزود: در همین راستا سال گذشته 18 هزار کنتور قدیمی در استان تعویض شد.
221 هزار و 822 مشترک بالغ بر 607 هزار و 444 نفر در شهرهای استان از نعمت آب شرب سالم بهره مند هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار