فرمانده انتظامی استان خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کاهش 45 درصدی وقوع چاقوکشی و شرارت در استان از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 12 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، با تبریک17 مردادماه روز خبرنگار، تعامل سازنده با مردم، مسئولان و رسانه ها را از رویکردهای نیروی انتظامی عنوان و اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان، نقش کلیدی در ایجاد احساس امنیت دارند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران یاران صدیق و بازوان نیروی انتظامی در ایجاد احساس امنیت در جامعه هستند، گفت: رسانه‌ها یکی از کانال‌ها و بسترهای ایجاد اعتماد در جامعه محسوب می‌شوند.

غلامزاده از افزایش بیش از 77 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در این راستا یک تن و 270 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 14 باند تهیه و توزیع متلاشی شدند .

غلامزاده با اشاره به اینکه در این مدت زمان افزایش وقوع سرقت در استان وجود نداشته است، تصریح کرد: سرقت به عنف کاهش 11 درصدی، تجاوز به عنف کاهش 70 درصدی، چاقوکشی و شرارت کاهش 45 درصدی و جرائم مسلحانه کاهش بیش از 40 درصدی داشتیم .

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از ابتدای امسال تا کنون سرقت مسلحانه در استان گزارش نشده است .

غلامزاده به اهمیت مبارزه با کالای قاچاق اشاره کرد و گفت: بیش از 155 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای امسال تا کنون کشف شد .

وی با بیان اینکه متوسط سرعت در استان نسبت به کشور بالاتر است، خاطرنشان کرد: در سرجمع تصادفات فوتی از ابتدای امسال تا کنون در استان شاهد کاهش 30 درصدی بودیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار