شهردار شهرکرد خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- شهردار شهرکرد از پیشرفت 20 درصدی عملیات خاکبرداری و خاکریزی امتداد کنارگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی به سمت جاده سامان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 09 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- نورالله غلامیان دهکردی از پیشرفت 20 درصدی عملیات خاکبرداری و خاکریزی امتداد کنارگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی به سمت جاده سامان خبر داد و اظهار کرد: عملیات عمرانی امتداد کنارگذر شمالی شهرکرد از محل آرامستان جدید این شهر به سمت جاده سامان توسط شهرداری شهرکرد و با مشارکت استانداری و اداره کل راه و شهرسازی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این محور جهت تکمیل از سمت آرامستان حدود 6 هزار متر طول و 13 متر عرض دارد و بیش از 7 میلیارد تومان جهت اجرای آن برآورد شده است.

شهردار شهرکرد افزود: در مسیر عملیات تکمیل و بازگشایی کنارگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی به سمت جاده سامان شش دهانه پل، دو مورد دوربرگردان و دو پل زیرگذر اجرا می‌شود.

غلامیان دهکردی با بیان اینکه تاکنون صد هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و 120 هزار عملیات خاکریزی در این پروژه صورت گرفته است، گفت: با تکمیل و بازگشایی عملیات کنارگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی میدان قمربنی هاشم (ع) به جاده سامان متصل خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تردد وسائل نقلیه سبک و سنگین در آینده از این محور به سمت سامان، نجف‌آباد و غرب کشور انجام می‌شود، زیرساخت‎ها و تأسیسات شهری مرکز استان حفظ می‌شود و ترددها از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه‌تر است.

شهردار شهرکرد عنوان کرد: تکمیل کنارگذر شرق و شمال شهرکرد نقش کلیدی در کاهش ترافیک ورودی و خروجی مرکز استان دارد و در تسهیل عبور در مسیر ترانزیت مرکز به جنوب کشور نقش مهمی دارد.

غلامیان دهکردی خاطرنشان کرد: این پروژه از سال 94 شروع شده است که در سال گذشته 12 کیلومتر از آن یعنی حدفاصل میدان قمر بنی هاشم (ع) تا آرامستان جدید مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار