تابناک چهارمحال وبختیاری- در آستانه سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به عنوان جهادگر نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
کد خبر: ۴۷۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 08 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- رییس جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به عنوان جهادگر نمونه انتخاب و معرفی شد.
وحید خلیلی با بیان اینکه معیار انتخاب جهادگران نمونه در دو بخش معیارهای عمومی و تخصصی بررسی می‌شود، تصریح کرد: پاسخگويی مشفقانه و جلب رضايت ارباب رجوع، انضباط کاری، خلاقيت و نوآوری و ايجاد ظرفيت‌های جديد كاری، وجدان كاری و كار جهادی، رعایت شعایر و اخلاق و رفتار اسلامی و استاندارد‌سازی فعالیت‌ها از جمله این معیارها هستند.
وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس سید غلامرضا رضوی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری به عنوان جهادگر نمونه معرفی و انتخاب شد.
خلیلی یادآور شد: طی مراسمی تحت عنوان سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در تهران با حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور، وزیر بهداشت، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تنی چند از استانداران و نمایندگان مجلس در دانشگاه شهید بهشتی، از این جهادگر نمونه استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار