مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح فرهنگی من می توانم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سورشجان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۷۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 08 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- فرزاد رحیمی با بیان اینکه طرح فرهنگی من می‌توانم در مرکز فرهنگی هنری سورشجان اجرا می‌شود اظهار کرد: پرورش روحیه خودباوری و آگاهی از توانایی در افراد موجب تقویت اعتمادبه‌نفس در آنان می‌شود و زمینه‌ساز آینده‌ای موفق برای کودکان و نوجوانان خواهد بود.

وی با تأکید بر لزوم شناساندن مهارت‌ها و قابلیت‌های کودکان و نوجوانان به آنان افزود: افراد با اعتمادبه‌نفس سالم و طبیعی می‌توانند احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند و از توانمندی‌هایشان در راستای کسب موفقیت استفاده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، اجرای طرح فرهنگی من می‌توانم را یکی از طرح‌های مناسب در زمینه ارائه راهکارهای مؤثر برای رشد اعتمادبه‌نفس در میان کودکان و نوجوانان دانست و بیان کرد: آموزش‌هایی که بر پایه تقویت اعتمادبه‌نفس در کودکان و نوجوانان انجام می‌شوند زیربنایی برای یک جامعه موفق در آینده خواهد بود.

رحیمی، باور نداشتن موانع و عبور از آن‌ها، تلاش مضاعف برای انجام کارها، شناخت واقعیت‌ها، برقراری ارتباط با دیگران، به‌دنبال پیروزی بودن و... را از سرفصل‌های مورد توجه در این طرح عنوان کرد و افزود: این آموزش‌ها در مردادماه و شهریورماه سال جاری به صورت کارگاه‌های فرهنگی و مشاوره‌ای اجرا می‌شود.

گفتنی است آموزش مهارت‌های زندگی از جمله آموزش‌های هدفمند در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با اجرای طرح‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان در مراکز کانون ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار