امام جمعه موقت تهران:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مشاور رئیس قوه قضاییه و امام جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی ایران یک نعمت بزرگ است، اما عده ای قدردان آن نیستند.
کد خبر: ۴۷۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 07 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام کاظم صدیقی در دهمین نشست از طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در مهدیه مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد ادامه داد: عده ای هم دم از انقلاب می زنند ولی چون به جایی رسیدند و می خواستند ریشه انقلاب را بزنند، افراد با خدایی نیستند و قدر انقلاب را نمی دانند.
وی تصریح کرد: همه در برابر انقلاب مسئول هستند، زیرا امام راحل پرچم قدر را برافزاشتند و برای این پرچم خون های بسیاری بر زمین ریخته شد.
امام جمعه موقت تهران، نماز خواندن را برای ارتباط با خدا دانست و گفت: انسان های بی خدا مملکت فروشی می کنند و کسانی که اهل نماز نیستند از بیت المال حقوق های نجومی می گیرند.
صدیقی، تربیت فرزندان صالح را از مهمترین رسالت های خانواده ایمانی دانست و گفت: کارگزاران باید از بیوتات صالحه باشند و این افراد باید انسان های عادل و با خدا باشند.
این استاد حوزه علمیه تهران گفت: خانواده نقش مهمی در تربیت فرزندان دینی و پاک دارد و حضرت اسماعیل الگویی از یک خانواده ایمانی است.
وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی شعبه ای از زکات است و نباید با وجود این همه منابع خدادادی و معادن و انسان های پاک در کشور بیکاری وجود داشته باشد و فقر برای یک کشور ننگ و نشانه بی کفایتی است.
صدیقی یادآور شد: ارتباط با خدا و ارتباط با بنده خدا باید همگانی باشد و باید برای رضای خدا و در راه معبود گام برداشت.
بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و فکری استان امسال از 5 تا 27 مرداد ماه در 2 بخش ویژه جوانان با عنوان انسان و رسالت انقلاب اسلامی و ویژه عموم با عنوان خانه آباد در شهرکرد برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار