تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری از كشف بيش از يك تن و 192 كيلو و 856 گرم انواع مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاكنون و افزايش 74 درصدي كشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 06 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي دريافت اخباري مبني بر ورود مواد مخدر به استان چهارمحال و بختياري موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي قرار گرفت .

اين مقام ارشد انتظامي از افزايش 74 درصدي كشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از يك تن و 192 كيلو و 856 گرم انواع مواد مخدر در محور هاي مواصلاتي استان كشف شد.

سردار غلامزاده با اشاره به اينكه از ابتداي سال جاري تاكنون 14 باند شناسايي و متلاشي شده است، خاطرنشان كرد: در اين راستا 17 دستگاه خودرو نيز توقيف شده است.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري در پايان با اشاره به اينكه در اين راستا يك هزار و 242 متهم دستگير شده است، گفت: متهمان به همراه مواد کشف شده پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضایی معرفي شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار