مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری از اهدای 25 جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 05 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- علی ملکپور در مراسم اهدای جهیزیه به نو‌عروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این جهیزیه‌ها به ارزش 5 میلیون تومان شامل یخچال، گاز، فرش و غیره و به همت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور به 25 نو‌عروس تحت پوشش این کمیته در استان اهدا شد.

وی ادامه داد: بنیاد خیریه وفاق سبز علوی از ابتدای امسال با ایجاد تفاهم‌نامه‌هایی ما بین کمیته امداد و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اقدامات جهادی خود را در استان آغاز کرده است.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در طول هفته گذشته، 3 گروه از افراد تحت پوشش این نهاد به عتبات عالیات اعزام شدند که هزینه سفر یک گروه با اولویت زنان سرپرست خانوار برعهده بنیاد خیریه علوی بود.

ملکپور ادامه داد: احداث یک باب مدرسه، پرداخت سرانه کمک هزینه یکساله دو مدرسه شبانه روزی، احداث 40 مسکن برای محرومین و اجرای طرح توسعه روستایی در چهارمحال و بختیاری از دیگر اقدامات در پیشروی این بنیاد خیریه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار