امام جمعه فرخ‌شهر مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- امام جمعه فرخ‌شهر با بیان اینکه بیکاری در سال‌های اخیر به بیشترین میزان ممکن در تاریخ انقلاب رسیده است گفت: بزرگترین مشکل پیش روی دولت آینده معضل بیکاری است و حدود 30 درصد از خانوارها حتی یک نان آور هم ندارند.
کد خبر: ۴۷۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 05 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد احمدی با تبریک ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان اظهار کرد: امام رضا (ع) ولایت را به توحید گره زده بودند و هر کس که این را نمی‌پذیرفت انکار لا اله الا الله و نمونه‌ شرک عنوان می‌کردند، به همین دلیل هم بعد از امام رضا شیعیان به شیعیان 9و 10 امامی تقسیم نشدند و همه‌ افرادی که امام رضایی بودند امام زمانی هم هستند.

وی همچنین با بیان اینکه امام رضا آن امامی بودند که به فکر جامعه و مردم خویش بودند و همچنین با مردم به صورت مستقیم و نه با واسطه ارتباط داشتند افزود: امام حتی با ورود به کاخ هم رفتار و روحیاتش تغییر نمی‌کرد و همچنان به فکر جامعه‌ خویش بودند.
امام جمعه فرخ شهر ادامه داد: تا زمان امام رضا(ع) مساله‌ ولایت به این صورت مطرح نشده بود که "به شرطها و انا من شروطها"، لذا امام رضا (ع) تراز شیعه را بسیار بالا قرار دادند و موحد را کسی عنوان کرد که ولایت را با تمام مراتبش بپذیرد.
وی همچنین به مسائل روز کشور اشاره کرد و گفت: مراسم‌های تحلیف و تنفیذ مراسماتی اساسی و جدی هستند نه ظاهری و تشریفاتی. در مراسم تنفیذ منتخب مردم به واسطه‌ حکم رهبر مشروعیت پیدا می‌کند، همچنین در مراسم تحلیف اگر رییس جمهور قسم یاد کند و از آن سر باز زند مغضوب می‌شود و باید منتظر انتقام الهی بود.

احمدی افزود: در مقابل تحریم‌های جدید آمریکا تصمیمات خوبی برای مقابله گرفته شده که شاید بیان هم نشود، ولی به نظر می‌رسد روسیه با اقتدار بیشتری با این مساله برخورد کرده است. در این شرایط که آن‌ها سپاه را تحریم می‌کنند دولت باید سپاه را تقویت و در این راستا بسیار جدی و مقاوم عمل کند. 
وی با بیان این نکته که بیکاری در سال‌های اخیر به بیشترین مقدار ممکن در تاریخ انقلاب رسیده است افزود: بزرگترین مشکل پیش روی دولت آینده معضل بیکاری است و حدود 30 درصد از خانوارها حتی یک نان آور هم ندارند.
مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری با تبریک به شوراهای جدید شهر و انتقاد از کار غلطی که تعاونی مسکن شهرداری انجام داده افزود: این کار باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی در معابر و محلات جدید شهر شده است که نیاز است شورای جدید در کنار رسیدگی به محلات کمتر توسعه یافته و محروم شهر به این مساله توجه ویژه‌ای داشته باشد.

احمدی همچنین لازمه‌ موفقیت شورای شهر را همراهی مردم دانست و بیان کرد: شورا با کمک مردم می‌تواند به وظایف خود به خوبی عمل کند و مردم باید با توجه به مشکلات، شورا را در رسیدن به اهدافش یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار