تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از کشف كالای قاچاق به ارزش 20 ميليون تومان در محور لردگان – بروجن خبر داد.
کد خبر: ۴۷۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 05 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از کشف كالای قاچاق به ارزش 20 ميليون تومان در محور لردگان – بروجن خبر داد.
غلامعلی شكری اظهار کرد: در پي کسب خبری مبنی بر ورود مقاديری كالای قاچاق به شهرستان بروجن، رسيدگی به موضوع در دستور کار پليس اين شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن با انجام اقدامات پليسی يك دستگاه سواری سمند حامل كالای قاچاق را شناسايی و آن را متوقف کردند.
سرهنگ شكری افزود: در بازرسی از خودروی توقيفی 12هزار نخ انواع مواد محترقه ، سه هزار و 768 عدد انواع چسب، سه هزار و 381 عدد فندك و ... قاچاق فاقد هر گونه مجوز گمرگی به ارزش تقريبی 20 ميليون تومان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بروجن با اشاره به اينکه در اين رابطه يک نفر دستگير و راهی مراجع قضائی شده، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايی و دستگيری متخلفان اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار