تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول کتابخانه سیار منطقه گندمان گفت: جدیدترین انیمیشن‌ها توسط کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اعضای روستاهای چهارمحال و بختیاری به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۴۷۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 02 August 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مجید کاظمی با تأکید بر لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با هنرهای نمایشی و تصویرسازی اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های کتابخانه‌های سیار در مناطق محروم پخش انیمیشن‌های جدید و استاندارد در حوزه کودک و نوجوان است.

وی ادامه داد: نقد و صحبت در خصوص شخصیت‌های انیمیشن‌ها و تکنیک‌های کار شده در آنان با کودکان و نوجوانان، یکی دیگر از مواردی است که دقت نظر اعضا را در این خصوص بیشتر می‌کند.

مسئول کتابخانه سیار منطقه گندمان با بیان اینکه کودکان و نوجوانان از دیدن انیمیشن‌های جدید در کنار هم لذت می‌برند افزود: علاوه بر هیجان و شوق اعضا دیدن و بحث گروهی در مورد این آثار توانسته است تفکر انتقادی در این قشر را تقویت کند و موجب خلق فکرهای جدید برای ساخت انیمیشن در آینده باشد.

کاظمی اضافه کرد: تلاش ما در فعالیت نقد فیلم بر آن است تا به برداشت‌های ذوقی اعضا جهت دهیم و با نظام‌مند کردن آنان درک و فهم بصری کودکان و نوجوانان را افزایش دهیم.

گفتنی است، کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در مناطق کوهرنگ، گندمان، شهرکرد و سامان با تحت پوشش قراردادن بیش از 75 روستای استان و با پشتوانه 90 اثر با تکنیک‌های متفاوت در این حوزه هر ماه به طور میانگین 30 انیمیشن و فیلم کوتاه را در زمینه تخصصی کودک و نوجوان برای اعضا پخش و نقد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار