تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: تعداد مصدومان زلزله یکشنبه شب- هشتم مردادماه- در بخش ناغان شهرستان کیار به 25 نفر رسید.
کد خبر: ۴۷۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 31 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محسن ابراهیمی افزود: 16 مصدوم از این تعداد در محل حادثه و به صورت سرپایی درمان شدند.
وی از اعزام 9 مصدوم به بیمارستان خبر داد و گفت: سه نفر از مصدومان با رضایت شخصی بیمارستان را ترک کردند و 2 مصدوم به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل و مابقی در بیمارستان های اردل و ناغان بستری شدند.
به گفته وی، از ساعات اولیه وقوع زلزله به منظور امدادرسانی به مصدومان 10 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک خودرو فرماندهی در محل وقوع حادثه زلزله حاضر شدند.
وی اظهار کرد: هم اینک بیمارستان های ناغان و اردل و همچنین کارشناسان فوریتهای پزشکی اورژانس 115 استان در آماده باش کامل بسر می برند.
زمین لرزه 5 ریشتری عصر روز یکشنبه 8 مردادماه ساعت 20:07 دقیقه در منطقه ناغان رخ داد و متعاقب آن پس لرزه 3.5 ریشتری در ساعت 20:27:39 در عمق 10 کیلومتری زمین بوقوع پیوست.
شدیدترین زمین لرزه استان چهارمحال وبختیاری در ‎17 فروردین 1356، به بزرگی 6٫5 درجه در مقیاس Mw (ریشتر) در شهر ناغان رخ داد که تعدادی از ساکنان این منطقه در آن زمین لرزه جان خود را از دست دادند.
بخش ناغان از توابع شهرستان کیار در 70 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار