تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل امورمالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: 32 هزار و 232 اظهار نامه مالیات مستقیم امسال از سوی مودیان مالیاتی در استان تکمیل و تسلیم شد.
کد خبر: ۴۷۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 31 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- کوروش بیگدلی اظهار کرد: تکمیل و تسلیم اظهار نامه مالیات مستقیم در چهارمحال و بختیاری طی همین مدت 7 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
به گفته وی، از این تعداد اظهار نامه مالیاتی تسلیمی، 30 هزار و 622 اظهار نامه مالیاتی مودیان اشخاص حقیقی و حقوقی است.
بیگدلی تصریح کرد: تا پایان تیرماه امسال مودیان مالیاتی اشخاص حقیقی 27 هزار و 898 اظهار نامه و 2 هزار و 724 اظهار نامه اشخاص حقوقی تکمیل و تسلیم شد.
وی افزود: تکمیل و تسلیم اظهار نامه مالیاتی اشخاص حقوقی 6 درصد و اشخاص حقیقی 4 درصد نسبت به سال گذشته رشد دارد.
بیگدلی ادامه داد: از تعداد اظهار نامه های تسلیم شده مالیات مستقیم، یکهزار و 610 اظهار نامه در بخش املاک اجاره ای با تحقق 205 درصدی پیش بینی برنامه و رشد 105 درصدی نسبت به سال گذشته است.
مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری، تلاش های انجام شده در راستای فرهنگ سازی مالیاتی واطلاع رسانی به موقع به مودیان عامل رشد تکمیل و تسلیم اظهار نامه مالیاتی در استان دانست.
مودیان مالیاتی حقوقی و حقیقی مشاغل 28 هزار و 495 اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی عملکرد سال 94 خود را در سال گذشته تکمیل و تسلیم کردند که از این تعداد 2 هزار و 629 اظهار نامه مالیاتی از سوی اشخاص حقوقی، 19 هزار و 114 اظهارنامه از سوی اشخاص حقیقی و 786 اظهار نامه مالیات بر اجاره املاک دریافت شد.
85 درصد درآمدهای عمومی چهارمحال و بختیاری از مالیات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار