نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ائمه اطهار نجات‌بخش شیعیان از ظلمت‌ها و گرفتاری‌ها هستند.
کد خبر: ۴۶۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 30 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با خدام علی بن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: همه ما شیعیان خیلی گرفتار و غرق در انواع تاریکی‌ها و تیرگی‌ها هستیم، بین ما و راهمان، مسیری که باید انتخاب کنیم و دغدغه‌هایی که باید داشته باشیم فاصله زیادی وجود دارد.

وی افزود: روح مطهر امام رضا (ع) و وجود حاضر و ناظر فرزند برومندشان امام عصر(عج)، دغدغه‌مند و نگران هستند و از اوضاع امروز خوشنود نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همه شیعیان باید از این ظلمت‌ها، گرفتاری‌ها و غربت‌ها به ائمه اطهار پناه ببریم.

نکونام ادامه داد: ائمه خیلی مظلوم هستند و به جز کشور ما جایی ندارند و به برکت این مظلومیت ما را دعا می‌کنند.

وی گفت: در کشور ما وجود خورشید تابان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پناهگاه و آخرین امید گرفتارانی است که نمی‌توانند به زیارت عتبات عالیات و مدینه معلی بروند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: امام رضا (ع) تنها امید و فرصت ما ایرانیان است که با وجود ظلمت‌های موجود به روح ما نورانیت و جلا می‌بخشد.

گفتنی است؛ کاروان سفیران نور در دهه کرامت امسال علاوه بر 31 استان کشور، 34 کشور جهان را با هدف ترویج فرهنگ زیارت از راه دور برای محرومان تحت پوشش خود قرار دادند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار