معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: دمای هوای استان از فردا تا آخر هفته یک تا دو درجه کاهش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۴۶۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 30 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره اظهار کرد: دمای هوای چهارمحال و بختیاری از فردا دو‌شنبه 9 مرداد‌ماه جاری تا آخر هفته یک الی دو درجه کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: حداکثر دمای هوا در روز گذشته در شهرکرد به 36 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و لردگان به 40 درجه سانتی‌گراد بالای صفر رسید و حداقل دمای هوای صبح امروز شهرکرد به 14 درجه رسید که نسبت به دمای مشابه سال گذشته در این روز 5 درجه افزایش داشته است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای هوا امروز در شهرکرد به 36 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در لردگان به 39 درجه سانتی‌گراد بالای صفر برسد.

قطره اضافه کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی بیانگر آسمانی صاف، کمی‌ابری در بعد‌از‌ظهر همراه با افزایش ابر و وزش نسبتاً شدید باد در 72 ساعت آینده خواهد بود.

وی گفت: امروز و فردا شاهد بارندگی پراکنده در ارتفاعات شمالی استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کیفیت هوای استان امروز سالم است و طی چند روز آینده در اکثر اوقات همراه با غبار رقیق محلی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار