به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، مجید فرهزاد اظهار کرد: سامانه خدمات غیر حضوری این شرکت با هدف کاهش مراجعات حضوری مردمی، تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان و تحقق دولت الکترونیک راهاندازی شده است و شهروندان میتوانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.chb-edc.ir به این سامانه دسترسی پیدا کنند و از خدمات و قابلیتهای آن بهرهمند شوند.
وی افزود: خدمات مختلف فروش و پس از فروش انشعاب برق در این سامانه ارائه شده و نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان و مشترکین نیست.
فرهزاد در تشرح قابلیتهای این سامانه، خاطرنشان کرد: تمامی مراحل اجرای فرایندها مانند شماره درخواست، اعلام زمان بازدید محل، اعلام هزینه به همراه شناسه قبض و پرداخت و ... با استفاده از پیام کوتاه به مشترک اطلاع داده شدهو مدارک مورد نیاز توسط مامور بازدید محل در هنگام بازدید از مشترک در یافت می شود.
وی در پایان گفت: خدمات غیر حضوری این شرکت ازطریق تلفن پاسخگوی 121 و دفاتر پیشخوان دولت نیز قابل دسترسی است.