تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی در چهارمحال و بختیاری «بیت‌المعمور» به معنای خانه آباد را برای مباحث، سخنرانی و پرسش و پاسخ اساتید در نشست‌های عمومی و «انسان و رسالت انقلاب اسلامی» را موضوع دوره آموزش تخصصی ویژه جوانان در این طرح عنوان کرد.
کد خبر: ۴۶۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 26 July 2017

به‌ گزارش تابناک شهرکرد- حسین گنجی اظهار کرد: بیست و چهارمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با حضور اساتید و اندیشمندان دینی از پنجم لغایت بیست و هفتم مردادماه سال جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ارسال بیش از ۹ هزار پیام کوتاه با هدف دریافت نظرات و پیشنهادات مردمی برای موضوع امسال طرح، خاطرنشان کرد: دیدگاه‌های مردم در قالب ۲۰ پیشنهاد اجرایی و ۶۲ موضوع برای سخنرانی دریافت شد و بر این اساس مبنای تدوین برنامه‌های اساتید در دستور کار قرار گرفت.

وی موضوع خانواده را یکی از موضوعات پرتکرار و مورد تأکید در پیشنهادهای مردمی عنوان کرد و گفت: از مجموعه موضوعات مردمی بیش از ۶۵ درصد تعداد ۴۲ موضوع بحث خانواده و موارد مرتبط با آن را پیشنهاد داده بودند که به همین دلیل با ارائه رهنمود و دقت نظر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و احترام به پیشنهاد مردمی موضوع بسیار زیبای قرآنی با عنوان بیت‌المعمور به معنای خانه آباد برای مباحث و سخنرانی و پرسش و پاسخ اساتید در نشست‌های عمومی انتخاب شد.

گنجی گفت: این موضوع دارای ۳۴ زیرمجموعه و سرفصل است و بیش از ده نفر از اساتید برجسته کشور همچون آیت‌الله صدیقی، خاتمی، نجم‌الدین طبسی و حجج‌الاسلام حسینی قمی، ماندگاری، رفیعی، خسروپناه، عابدی، میرباقری و عالی به تبیین این مسئله مهم و اساسی جامعه می‌پردازند.

مسئول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی خاطرنشان کرد: جلسات ویژه عموم مردم، شب‌ها همزمان با نماز مغرب و عشاء در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود و عموم علاقه‌مندان و مردم ولایت‌مدار می‌توانند از این فرصت مغتنم و سفره معنوی فراهم شده در استان با حضور گرم و پرشور خود بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار