رئیس هیأت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس هیأت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری گفت: ورزشکاران سه‌گانه استان در مسابقات قهرمانی آسیا نتوانستند نشانی به دست آورند.
کد خبر: ۴۶۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 26 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حمید ملک‌پور اظهار کرد: محمدمهدی رحمتی، امین سقایی و نیما انصاری سه ورزشکار ملی‌پوش چهارمحال و بختیاری در بیست‌وششمین دوره رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی آسیا شرکت کردند که باوجود بهبود رکوردهای پیشین خود نتوانستند در جمع برترین‌های این رقابت‌ها قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه محمدمهدی رحمتی ملی‌پوش سه‌گانه استان در ترکیب تیم بزرگسالان کشورمان با 35 ورزشکار از 15 کشور آسیایی رقابت کرد افزود: رحمتی با ثبت زمان 2 ساعت و 8 دقیقه و 45 ثانیه در مکان بیست و چهارم آسیا ایستاد.

رئیس هیأت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری افزود: امین سقایی و نیما انصاری هم در رده جوانان با رقیبان آسیایی خود مبارزه کردند وسقایی با رکورد 1 ساعت و 2 دقیقه و 21 ثانیه به جایگاه شانزدهم رسید و انصاری هم سی‌وپنجم شد.

گفتنی است، بیست‌و‌ششمین دوره رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی آسیا در شهر پالم بنگ اندونزی برگزار شد و ورزشکارانی از کشور ژاپن توانستند بیشترین نشان‌های این رقابت‌ها را در سه رده سنی از آن خود کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار