تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شهرکرد گفت: اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون هدفمند می‌شوند.
کد خبر: ۴۶۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 26 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- صغری کاوه اظهار کرد: اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون هدفمند می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای مرکز فرهنگی وهنری شماره 3 شهرکرد تابستانی پر بار را پشت سر می‌گذارند ادامه داد: همزمان با آغاز فصل تابستان و شروع اوقات فراغت دانش‌آموزان مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شهرکرد اقدام به برگزاری کلاس‌های ویژه تابستانی در 2 ترم خردادماه تا پایان تیرماه و مردادماه تا پایان شهریورماه کرده و این کلاس‌ها با استقبال کودکان و نوجوانان مواجه شده است.

مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شهرکرد افزود:کارگاه‌های تابستانه کانون با کلاس‌هایی چون قرآن، نقاشی پیش‌دبستانی، نقاشی خلاق، نقاشی ویترای، سفالگری، خوشنویسی، مهندسی‌خلاق، رباتیک فعالیت می‌کند و توانسته کودکان و نوجوانان دختر و پسر در مقاطع سنی 6 تا 16 سال را تحت آموزش‌های خود قرار دهد.

کاوه با بیان اینکه کارگاه‌های ثابت کانون نیز در کنار این کلاس‌ها فعالیت می‌کنند اضافه کرد: کلاس‌هایی چون کارگاه ادبی، کارگاه نقاشی، کارگاه سفال، کاردستی، آموزش قرآن، آموزش انیمیشن در کنار برنامه‌های فرهنگی همچون روخوانی‌ کتاب، شعرخوانی، قصه‌گویی، نمایش خلاق و نمایش فیلم و ... توانسته است در غنی‌سازی اوقات فراغت مخاطبین مرکز، گامی موثر بردارد.

وی، هدف از برگزاری این کلاس‌ها را ساماندهی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و کشف استعدادهای این قشر در زمینه‌های مختلف هنری و فرهنگی دانست و عنوان کرد: در کنار این کارگاه‌ها فعالیت‌هایی نظیر حضور اعضا در ویژه مسابقات جشنواره رضوی شامل، کاردستی رضوی، نشریه‌نگاری، داستان‌کوتاه، شعررضوی و انیمیشن با موضوع رضوی از برنامه‌های دیگر کانون در پرکردن اوقات فراغت این قشر محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار