مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: سلامت هر جامعه‌ای با امنیت غذایی گره خورده است و در صورتی که امنیت غذایی نباشد آسایش در خانواده‌ها نخواهد بود.
کد خبر: ۴۶۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 25 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری به همراه رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرکرد با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان دیدار و مسائل و مشکلات حوزه دامپزشکی را بررسی کردند.

عبدالمحمد نجاتی در این نشست اظهار کرد: اگر دستگاه‌های قضایی و حاکمیتی به کمک دامپزشکی نیایند، دامپزشکی به تنهایی نمی‌تواند با متخلفان برخورد جدی کند.

وی ادامه داد: پیشگیری مقدم بر درمان است و کار دامپزشکی پیشگیرانه است و نمی‌گذارد بیماری‌ها شیوع پیدا کند، این مهم همکاری دستگاه‌های که با دامپزشکی در ارتباطند را می‌طلبد.

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: دامپزشکی متولی سلامت و کنترل فراورده‌های خام دامی است در صورتی که هنوز تصور مردم بر این است که مراکز بهداشتی درمانی نظارت بر آن‌ها را انجام می‌دهند، مراکز بهداشتی درمانی فقط بر فراورده‌های فراوری شده نظارت دارند.

نجاتی عنوان کرد: امنیت هر جامعه‌ای با امنیت غذایی گره خورده است و در صورتی که امنیت غذایی نباشد آسایش در خانواده‌ها نخواهد بود.

وی از مدیرکل تعزیرات استان، حضور بیشتر گشت‌های مشترک را خواستار شد و افزود: با توجه به اینکه وظیفه دامپزشکی سنگین و نظارتی است پس تعامل دو دستگاه ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار