تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري از كشف بيش از 174 كيلوگرم انواع مواد مخدر و دستگيري سه سوداگر مرگ توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 24 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام اين خبر گفت: به دنبال كسب خبري مبني بر خريد مواد مخدر از استان‌هاي مركزي و فروش آن در استان چهارمحال و بختياري توسط سه سودا گر مرگ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: پس از بررسي و انجام اقدامات اطلاعاتي مشخص شد اين سوداگران قصد دارند با سه خودرو مقاديري مواد مخدر را از شيراز به شهركرد انتقال و توزيع کنند كه با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان فارس شناسايي و توقيف شدند.

سردار غلامزاده با اشاره به توقیف خودروها و بازرسی ماموران گفت: ماموران انتظامی در بازرسي دقيق از اين خودروها 173 كيلوگرم ترياك، يك كيلو هروئين و بيش از 100 گرم شيشه که به طرز بسيار ماهرانه‌اي جاسازي شده بود کشف و در مجموع سه متهم دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد:از ابتدای سال جاري تاكنون بيش از يك تن و 110 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف، 16 دستگاه خودرو توقيف و 12 باند شناسايي و متلاشي شده است و متهمانبه همراه مواد کشف شده پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضایی معرفي شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار