تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از کاهش بیش از ۴۰ درصد مصرف نفت سفید در سه ماه ابتدای سال جاری در استان خبرداد.
کد خبر: ۴۶۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 24 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مجتبی سرداری با اعلام این خبر، اظهار کرد: در سه ماه ابتدای سال جاری مقدار ۶۸ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۴۰۰ لیتر بنزین معمولی و یک میلیون ۷۸۸ هزار لیتر بنزین سوپر در سطح استان به فروش رسیده است.

وی افزود: این آمار رشد8.5 درصدی مصرف بنزین معمولی و رشد ۸ درصدی مصرف بنزین سوپر را در این بازه نشان می‌دهد.

سرداری گفت: مصرف نفت کوره در سه ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نیز کاهشی بیش از ۶۷ درصد داشته است که علت عمده آن توقف فعالیت برخی مصرف‌کنندگان عمده در این بخش بوده است.

وی همچنین از کاهش بیش از ۴۰ درصد مصرف نفت سفید در فصل بهار خبر داد و افزود: ترغیب مصرف کنندگان در جایگزنی مصرف گاز طبیعی شهری به جای مصرف سوخت مایع با تلاش و پیگیری مسئولین و کارشناسان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقهو توسعه گازرسانی در سطح استان توسط شرکت گاز استان علت عمده کاهش مصرف نفت سفید در استان بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خاطرنشان کرد: در سه ماه ابتدای امسال مقدار ۵۸ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت‌گاز در جایگاه‌های عرضه سوخت استان به فروش رسیده است که رشد 2.3 درصدی را نشان می‌دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار