تابناک چهارمحال وبختیاری- دبیر ستاد زیر سایه خورشید در شهرکرد گفت: همزمان با دهه کرامت چهارمحال و بختیاری میزبان خادمان حرم امام رضا(ع) می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 24 July 2017

به‌‌ گزارش تابناک شهرکرد- ابراهیم ابراهیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: خادمان حرم امام رضا(ع) هفتم مردادماه هم‌زمان با آغاز دهه کرامت به استان سفر کرده و تا ۱۳ مردادماه در استان حضور دارند .

وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال از کاروان خدام با عنوان زیر سایه خورشید ۷ مردادماه ساعت ۱۸ از میدان امام خمینی (ره) هفشجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این کاروان ۸ مرداد در شهرستان بروجن، ۹ مردادماه شهرستان کیار، ۱۰ مردادماه شهرستان اردل و ۱۱ مردادماه در شهرستان لردگان حضور دارند.

ابراهیمی با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید ۱۲ مرداد هم‌زمان با شب میلاد امام رضا (ع) وارد شهرکرد خواهند شد، افزود: این کاروان از ساعت ۱۷ تا ۱۸ عصر در گلزار شهدای شهرکرد، از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در بقعه متبرکه امامزاده سلطان سبزپوش، از ساعت ۲۱ تا ۲۲ در جشن پارک تهلیجان شهرکرد و از ساعت ۲۲ تا ۲۳ در جشن پارک ملت شهرکرد حضور خواهند یافت.

وی با تأکید بر اینکه کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم متبرک بارگاه مطهر رضوی(ع) است خاطرنشان کرد: این کاروان از بیمارستان‌ها، خانواده‌های ایثارگران و شهدا، مراکز بهزیستی بازدید خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار