مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: اشعار بیوک ملکی با شرکت اعضای کتاب‌خوان طی نشست‌ یک فنجان دانایی در مرکز فرهنگی هنری بن نقد شد.
کد خبر: ۴۶۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 23 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- فرزداد رحیمی اظهار کرد: اشعار بیوک ملکی نویسنده و شاعر کودک و نوجوان با شرکت اعضای کتاب‌خوان طی نشست‌ یک فنجان دانایی در مرکز فرهنگی هنری بن نقد و بررسی شد.

وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی این نشست‌ها را بستری مناسب برای تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی عنوان کرد و ادامه داد: نشست‌های یک فنجان دانایی نشستی تخصصی است که در آن مسئولان و اعضا همزمان کتابی را مطالعه می‌کنند و در زمان پیش‌بینی شده با هم به نقد ظاهری و محتوایی آن کتاب می‌پردازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این نشست دهمین نشست تخصصی نقد کتاب در مرکز فرهنگی هنری بن طی یک سال اخیر در اجرای این طرح محسوب می‌شود افزود: این نشست‌ها با هدف بالا بردن سرانه مطالعه در بین کودکان و نوجوانان، تشویق و ترغیب این قشر به کتاب‌خوانی، تقویت قدرت تفکر نقادانه و افزایش اعتماد به نفس برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار