رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام چهارمحال و بختیاری گفت: تیم امین فرخشهر در مسابقات مچ‌اندازی آقایان استان قهرمان شد.
کد خبر: ۴۶۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 22 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- اسداله عزیزیان با بیان اینکه 60 ورزشکار در مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی آقایان در رده سنی آزاد چهارمحال و بختیاری با یکدیگر رقابت کردند اظهار کرد: تیم امین فرخشهر در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی رسید و یاران ده‌چشمه و حمایل بختیاری گهرو به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم این مسابقات دست یافتند.
رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی استان در 2 بخش دست چپ و راست با یکدیگر زورآزمایی کردند افزود: در بخش مسابقات با دست چپ آقایان سعید ایزدی، بهزاد عزیزی، محمدتقی حیدری و صادق ارغوان توانستند مقام نخست اوزان خود را به دست آورند.

عزیزیان گفت: در بخش دست راست رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی استان، امیرحسین نوری، محمود دهقان، میثم نیکوسرشت و حمید شهابی قهرمان شدند.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: حسن بهرامی، عماد باقرزاده، رسول امانی، سیدعلی درخشنده، عباس سپهری، محسن دهقان و عارف بهرامی به ترتیب در اوزان 55، 80، 85، 90، 100، 110 و مثبت ۱۱۰ کیلوگرم توانستند عنوان قهرمانی مچ‌اندازی با هر دودست را به دست آورند.

عزیزیان ادامه داد: نفرات برتر مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی استان از 4 تا 6 مردادماه در مسابقات کشوری به مصاف حریفان می‌روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار