تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال و بختیاری از امداد رسانی به 13 مصدوم در حوادث جاده ای این استان در 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۶۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 22 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محسن ابراهیمی افزود: کارشناسان اورژانس 115 استان در طول روز جمعه سی ام تیرماه 2 ماموریت جداگانه انجام دادند که در ماموریت اول که براثر تصادف پژو و پراید در ورودی شهر شلمزار اتفاق افتاد به 5 مصدوم امدادرسانی کردند.
وی از اعزام 2 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه خبر داد و گفت: مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.
ابراهیمی گفت: در حادثه دوم که براثر واژگونی دو دستگاه سمند و پژو در محور شمس آباد به طاقانک اتفاق افتاد 8 نفر مصدوم شدند.
به گفته وی، در این زمینه 4 دستگاه آمبولانس پیش بیمارستانی به محل حادثه اعزام و مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.
به گزارش پلیس راه استان چهارمحال وبختیاری تصادفات در محورهای مواصلاتی استان چهارمحال وبختیاری در سه ماهه نخست امسال 26 درصد افزایش داشته است.
هم اکنون 200 تکنسین فوریت های پزشکی در 43 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای با 61دستگاه آمبولانس در چهارمحال و بختیاری به مردم خدمات رسانی می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار