امام جمعه شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری، خدمت به مردم و توجه به رفع مشکلات آنان را از ویژگی های کارگزاران نظام و مدیران ولایی دانست.
کد خبر: ۴۶۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 19 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با کارکنان بهزیستی استان افزود: کارگزاران و مدیران چه در این دولت و دولت دوازدهم، باید ولایی فکر و عمل کنند.
وی با تاکید بر فعالیت مدیران در راستای عمل به فرامین الهی و ولایی اظهار کرد: اگر مدیران بی توجه به شان و جایگاه شان فعالیت کنند؛ مفاسد، نارضایتی و گله مندی در سطح جامعه وجود نخواهد داشت، در غیر این صورت، حق مردم تضییع و به خوبی ادا نمی شود.
حجت الاسلام نکونام با اشاره به فعالیت دستگاه های خدمت رسان به قشر آسیب پذیر جامعه از جمله بهزیستی افزود: توجه به قشر آسیب پذیر و کمتر برخوردار جامعه یک مساله مهم است که رضایتمندی قشر عظیمی را به دنبال خواهد داشت.
مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری نیز با اشاره به اینکه هم اینک 32 هزار معلول در استان شناسایی شده است، افزود: خدمت به معلولان، سالمندان، اقشار آسیب پذیر از جمله زنان و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، آسیب دیدگان اجتماعی، معتادان و نوآموزان در قالب مهدهای کودک از خدمات بهزیستی است.
محمد میرزایی افزود: در این سازمان با ارائه خدمات مشاوره قبل از ازدواج و طلاق، مشاوره های تحصیلی، اجرای طرح های غربالگری شنوایی و بینایی قشر زیادی از مردم از خدمات موردی این سازمان بهره مند می شوند.
وی گفت: هم اکنون 700 موسسه، مرکز خدماتی به معلولان و سالمندان، مرکز مشاوره ای و مهد کودک در استان با مجوز بهزیستی فعال هستند.
24 تا 30 تیرماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار