مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: علاوه بر اختصاص اعتبارات فصل کشاورزی، دامپزشکی باید از اعتبارات فصل سلامت بهره‌مند شود.
کد خبر: ۴۶۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 18 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالمحمد نجاتی با بیان اینکه در موضوع سلامت نباید مماشات کرد و باید با قاطعیت برخورد شود، اظهار کرد: با اختصاص درصدی از اعتبارات فصل سلامت به دامپزشکی علاوه بر فصل کشاورزی می‌توان از اکثر بیماری‌های مشترک پیشگیری و هزینه‌های مردم برای درمان کم کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بحث سلامت آگاهی و همکاری مردم با دستگاه‌های ذی‌ربط در تهیه محصولات، کشتار غیرمجاز ساماندهی شده است.

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اگر سلامت به مخاطره بیفتد امنیت نیز به تبع آن از بین خواهد رفت و مردم همیشه دغدغه سلامت را دارند افزود: در صورت حضور سرمایه‌گذار در استان و تامین دام و گوشت برای قصاب‌ها، بسیاری از مشکلات قصابان کاهش پیدا می‌کند.

نجاتی با اشاره به اینکه با عدم حضور قصابان در کشتارگاه بسیاری از آلودگی‌هایی که با نقل و انتقال جابجا می‌شود، کاهش می‌یابد، عنوان کرد: در حال حاضر مهمترین مسأله پیش سرد‌گذاری لاشه‌های استحصالی از کشتارگاه‌های سنتی است تا بتوانیم بسیاری از بیماری‌ها را به حداقل برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار