مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: چهار هنرمند خوشنویس چهارمحالی به درجه استادی نائل شدند.
کد خبر: ۴۶۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 18 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- جواد کارگران دهکردی در مراسم نکوداشت استادان خوشنویسی طراز اول کشور با بیان اهمیت هنر خوشنویسی، ا‌ظهار کرد: 4 نفر از هنرمندان خوشنویس برای اولین بار در چهارمحال و بختیاری به درجه استادی نائل آمدند.
وی با بیان اینکه هنر خوشنویسی یک هنر دیرینه است، عنوان کرد: هنرمندان عرصه خوشنویسی باعث پیوند بین اسلام و هنر شده‌اند و همچنین در این سال‌ها خدمات شایسته‌ای در ترویج اسلام انجام داده‌اند.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در راستای ارتقای هنر خوشنویسی و حمایت از هنرمندان فعال در این عرصه گام‌های مؤثری برداریم.
کارگاران با اشاره به اینکه برای کسب درجه استادی در خوشنویسی چندین سال وقت صرف می‌شود، خاطرنشان کرد: رسیدن 4 هنرمند چهارمحال و بختیاری به درجه استادی نشان‌دهنده ظرفیت بالقوه استان است و برگزاری چنین برنامه‌هایی برای نکوداشت این استادان برجسته می‌تواند به واسطه این ظرفیت‌های موجود در استان در پیشرفت هنر خوشنویسی مؤثر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار