تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اداره امور قرآنی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اردوی استعدادهای قرآنی منطقه غرب کشور به مدت سه روز در شهریور ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 18 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهدی پرتوی با اشاره به برگزاری اردوهای استعداد‌های درخشان قرآنی در سطح کشور، اظهار کرد: اردوی استعدادهای قرآنی منطقه غرب کشور که شامل استان‌های چهار محال و بختیاری، همدان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، ایلام و کهکیلویه و بویر احمد است، به میزبانی این استان برگزار می‌‎شود.

وی ادامه داد: در این اردو که از تاریخ سوم تا پنجم شهریور ماه جاری برگزار می‌شود، 115 نوجوان پسر 12 تا 17 ساله از استعدادهای درخشان قرآنی حضور دارند.

پرتوی افزود: طرح پرورش استعدادهای قرآنی چند سالی است که از سوی سازمان دارالقرآن الکریم در سطح استان‌های مختلف کشور اجرا می شود تا از این طریق استعدادهای نهفته قرآنی کشور شناسایی و پروش داده شوند.

رئیس اداره امور قرآنی استان گفت: هدف اصلی این اردوها تربیت قاریان متخلق به اخلاق قرآنی است که در هر دوره نوجوانان ضمن گذراندن کلاس‌های صوت و لحن و سایر فنون تلاوت به یادگیری سبک زندگی قرآنی پرداخته و پس از پایان دوره تکالیفی به آن‌ها داده و آزمون‌هایی برای ارزیابی فعالیت‌های آن‌ها برپا می‌شود تا برای مراحل بعدی آمادگی‌های لازم را داشته باشند.

پرتوی در پایان گفت: طی برگزاری اردوی استعدادهای درخشان قرآنی در استان، برنامه بازرسی و بازدید از این اردو نیز در برنامه سازمان دارالقرآن الکریم قرار دارد و ناظرانی از سازمان به استان‌ اعزام می‌شوند تا به بررسی وضعیت برگزاری اردو رفع مشکلات بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار