تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اختصاص 2.5 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و توسعه کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 18 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- جواد کارگران دهکردی افزود: امسال برای نخستین بار از محل اعتبارات تملک دارایی های استان 2.5 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و توسعه عمرانی کانون های مساجد چهارمحال وبختیاری در نظر گرفته شده است.
به گفته وی، هم اکنون 407 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال است که 60 درصد کانون ها در مساجد فعال است.
کارگران گفت: براساس قانون برنامه ششم توسعه باید تمامی 950 مسجد استان به کانون فرهنگی هنری مساجد مجهز شود.
وی از استقبال جوانان و نوجوان استان از طرح آسمانی ها در تابستان امسال خبر داد و گفت: در طرح غنی سازی اوقات فراغت امسال حدود 380 پایگاه و کانون فرهنگی هنری مساجد میزبان جوانان و نوجوانان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: این تعداد پایگاه و کانون مساجد میزبان 12هزار نوجوان و جوان در راستای غنی سازی طرح اوقات فراغت است.
به گفته وی، طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با نام «آسمانی ها» از بیستم تیرماه تا پانزدهم شهریورماه جاری ادامه می یابد.
چهارمحال و بختیاری دارای بر اساس آخرین سرشماری ها 945 هزار نفر جمعیت با 40 شهر و بیش از 900 روستا دارد که در بیشتر مساجد روستایی کانون فرهنگی هنری مساجد وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار