تابناک چهارمحال وبختیاری- همزمان با دومین روز از هفته بهزیستی نمایشگاه توانمندیهای معلولان استان چهارمحال وبختیاری شامگاه شنبه در بوستان «مادر» شهرکرد افتتاح شد.
کد خبر: ۴۶۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 16 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- معاون توانبخشی بهزیستی چهارمحال وبختیاری گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد انگیزه و بالا بردن اعتماد به نفس معلولان، همچنین معرفی توانمندیهای این قشر به جامعه و ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف برپا شده است.
معصومه محمدی در این آیین افزود: این نمایشگاه در قالب 15 غرفه توانمندی معلولان به مدت یک هفته در بوستان مادرشهرکرد برای بازدید عموم برپاست.
وی همچنین از برپایی نمایشگاه دائمی عرضه توانمندی های معلولان و جامعه هدف بهزیستی استان در سال جاری خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد اشتغال برای جامعه هدف و همچنین معرفی توانمندی های قشر معلول در مرکز استان راه اندازی می شود.
وی از رایزنی با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای اختصاص یک غرفه از نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان برای معرفی توانمندی معلولان خبر داد و گفت: هم اکنون معلولان در زمینه های مختلف هنری و صنایع دستی فعالیتهای خوبی انجام می دهند.
به گفته وی 32 هزار معلول در استان چهارمحال وبختیاری شناسایی شده است.
24 تا 30 تیرماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار