رئیس هیأت کاراته چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال و بختیاری- رئیس هیأت کاراته چهارمحال و بختیاری گفت: رقابت‌های قهرمانی سوکیو کوشین کاراته آقایان کشور در شهرکرد با قهرمانی تیم‌های میزبان و تیم خوزستان به پایان رسید.
کد خبر: ۴۵۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 15 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- زهرا مردانی اظهار کرد: مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی سبک سوکیوکوشین، یادواره محمدحسین قاسمی، ورزشکار شهید مدافع حرم با قهرمانی تیم چهارمحال و بختیاری در بخش کاتا همراه شد و در این بخش از مسابقات تیم‌های اصفهان و فارس به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

وی ادامه داد: مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بخش کومیته در 3 رده سنی جوانان، نونهالان و نوجوانان دنبال شد که در رده سنی جوانان مقام اول را تیم چهارمحال و بختیاری از آن خود کرد و در همین رده سنی تیم اصفهان بر سکوی دوم ایستاد و خوزستانی‌ها مقام سوم را به دست آوردند.

رئیس هیأت کاراته چهارمحال و بختیاری گفت: مقام نخست بخش کومیته رده سنی نونهالان و نوجوانان به تیم خوزستان رسید و تیم‌های چهارمحال و بختیاری و فارس در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مردانی افزود: مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی سبک سوکیوکوشین روزهای 22 و 23 تیر با حضور 220 ورزشکار از 15 استان در شهرکرد برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار