تابناک چهارمحال وبختیاری- شهردار شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 20 هزار تن آسفالت توسط حوزه عمرانی این شهرداری در راستای ارتقای ایمنی و سهولت عبور و مرور شهروندان تولید و در سطح معابر شهری مرکز استان توزیع شده است.
کد خبر: ۴۵۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 15 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- نورالله غلامیان دهکردی اظهار کرد: برای تولید و اجرای این میزان آسفالت بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی این شهرداری هزینه شده است.

وی افزود: در ادامه عملیات نهضت آسفالت تا پایان امسال نیز حدود 60 هزار تن آسفالت دیگر توسط شهرداری شهرکرد تولید خواهد شد.

شهردار شهرکرد با اشاره به خط تولید جدید شن و ماسه در محل کارخانه آسفالت گفت: میزان تولید شن و ماسه از 30 تن در ساعت به 70 تن در ساعت افزایش یافته است.

غلامیان دهکردی ادامه داد: برای خرید و نصب فک جدید سنگ شکن کارخانه آسفالت شهرداری اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء کیفیت تولید آسفالت، شن و ماسه و افزایش درآمد از جمله اهداف خط تولید جدید شن و ماسه در این شهر است.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه افزایش تولید بیشتر در کارخانه آسفالت شهرکرد با توجه به استهلاک دستگاه‌ها با تجهیزات موجود میسر نمی‌شود، گفت: اعتبار مورد نیاز تأسیس کارخانه جدید با ظرفیت بالا به اعتبارات ویژه نیاز دارد.

غلامیان دهکردی خاطرنشان کرد: ایجاد هر چه باکیفیت زیرساخت‌های شهری و ایجاد جلوه زیبا و اصولی از سطح شهر یکی از اهدافی است که شهرداری شهرکرد سعی در انجام آن طی چند سال گذشته را داشته است تا مرکز استان، آنچنان که در شان این شهر است، معرفی و نشان داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار