مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: مادر شهیدان سبزعلی و محمدرضا داوودی در سن 87 سالگی به فرزندان شهید خود پیوست.
کد خبر: ۴۵۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 13 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- فریبرز نجفی اظهار کرد: آغابیگم حسین میرزایی، مادر شهیدان سبزعلی و محمدرضا داودی در سن 87 سالگی به فرزندان شهید خود پیوست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیکر این مادر شهید ساعت 11:30 امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های شهدا و مردم شهرستان بناز محل مسجد جامع به سمت سه راه نماز تشییع و در آرامگاه ابدی و در قطعه صالحین به خاک سپرده می‌شود.

وی افزود: مراسم سومین روز درگذشت این مادر محترمه روز جمعه 23 تیرماه 96 از ساعت 8 تا 10 صبح در مسجد جامع شهر بن برگزار می‌شود.

گفتنی است، شهید سبزعلی داودی متولد 1343 از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در 21 دی ماه 1365 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به فیض عظمای شهادت نائل و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
شهید محمدرضا داودی متولد 1348 نیز از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در 22 اسفندماه 1363 در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار