تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عملکرد بانک‌های استان در رونق بخش تولید و پرداخت تسهیلات مورد نیاز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مطلوب و قابل قبول است.
کد خبر: ۴۵۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 13 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سیامک سلیمانی در ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سهمیه چهارمحال و بختیاری از محل تسهیلات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی طی سال گذشته سه هزار و 600 میلیارد ریال بود که با تلاش‌های صورت گرفته چهار هزار و 553 میلیارد و 800 میلیون ریال آن جذب شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار افزود: عملکرد بانک‌های عامل استان در رونق بخش تولید و پرداخت تسهیلات مورد نیاز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مطلوب و قابل قبول است.
وی تصریح کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان موظفند نسبت به تعیین تکلیف واگذاری 186 طرح قابل واگذاری به بخش خصوصی اقدام کنند.
سلیمانی تلاش برای جذب بخش خصوصی و ارائه مشوق‌های سرمایه گذاری به آن‌ها را موثر در تعیین تکلیف طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی دانست و گفت: سهمیه امسال چهارمحال و بختیاری در سپردن طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی 76 طرح است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار اظهار کرد: طی دو سال گذشته 168 طرح قابل واگذاری به بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد که از این تعداد تاکنون 116 طرح واگذار و تصمیم واگذاری 41 طرح نیز اتخاذ شده است.
وی خاطرنشان کرد: مشکلات برخی از واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری در سطح استانی قابل رفع نیست و بایستی از طریق ملی پیگیری و انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار